BTC, Ljubljana, hala A- klet, tel.: 01 810 90 32 email: info@zelenatrgovina.si
PON - SOB od 10h do 18h 
Košarica (0 izdelkov)

V nakupovalni košari ni artiklov.

Kdo plača brezplačna vračila, menjave,...?

Da ne bo pomote, je seveda ok, da se izdelek lahko zamenja, če vam ne ustreza. Ob nakupu v spletni trgovini imate tako pravico do menjave, vračila, itd..

Še posebej pri oblačilih in obutvi je postal ''trend'', da se naroči cela gora oblačil (kot to počnejo naše in tuje ''vplivnice'') in potem se - seveda na stroške podjetja - izdelki vrnejo nazaj. Nekateri že nošeni (ne le doma preizkušeni), prepoteni, umazani od ličil,..
Seveda si tuja podjetja, ki prodajo vsak mesec le v Sloveniji par kontejnerjev izdelkov, ta ''potovanja'' izdelkov sem in tja lahko privoščijo, saj je količina posla takšna, da jim le ta dovoljuje, in jim dopušča tudi to, da ne bodo šli v stečaj, tudi če mesečno zmečejo cel kontejner oblačil ali kakšnih drugih izdelkov na odpad.

Ah ne. Pardon, se opravičujem. Včasih ta oblačila celo podarijo v Afriko, ker so tako zelo ''humanitarni'' in ker je ceneje, kot če izdelke na odpadu sežgejo. V vsakem primeru na odpadu tako slej kot prej pristanejo, le da gredo včasih vmes nazaj na ''počitnice'' morda celo k tistim, ki so jih za par centov izdelali. V Evropi se še posebej tekstilne tovarne zapirajo kot po tekočem traku, saj se oblačila opevanih blagovnih znamk šivajo bolj ali manj na enakih lokacijah v Aziji in Afriki, kjer podjetja najamejo prostor in delavce, ne prevzamejo pa kakšne druge delovne in zdravstvene odgovornosti zanje. Če delavci postanejo preveč zahtevni ali če se v okolici pojavijo pritožbe glede izkoriščanja, se na hitro zamenja lokacija dela, ki vodi v čim bolj odročne države, kjer pač delovna etika velja ravno toliko kot lanski sneg.
In seveda je zmotno misliti, da je vse to pošiljanje sem in tja brezplačno. Nekdo mora te stroške poravnati. Vračila, menjave, pošiljanja, nenehno promocijo, objave in srečanja influencerjev ter seveda enormne dobičke lastnikov, plača seveda kupec na račun kakovosti izdelka.

Želela bi vam le ponuditi v razmislek:
Kje leži večinski odstotek prodajne cene izdelka?
V stroških surovin, dela in delavcev ali kot zgoraj navedeno - v marketingu in promoviranju wannabe lajfstajla?
Pri katerem izdelku plačate bolj realno ceno le tega?
Če želimo nekoč zmanjšati to divje in brezglavo potrošništvo, se mi zdi prav, da delamo na osveščanju tudi glede teh stvari. In da se nakupovanja lotevamo z vsaj malo več spoštovanja do okolja in vseh vpletenih ter z več pozornosti in bolj premišljeno.
P.s. Premišljeni nakupi se pričnejo tudi z iskanjem izdelkov, ki jih ponujajo podjetja v Sloveniji. Za rojstni dan naše trgovine smo izdali KATALOG slovenskih manjših podjetnikov, obrtnikov, društev,.. >>

 
Pomoč pri nakupu
info@zelenatrgovina.si
 
Obročno plačevanje
z Diners / NLB kartico
 
Garancija
na zadovoljstvo

8