Zelena trgovina Default welcome msg!

Košarica (0 izdelkov)

V nakupovalni košari ni artiklov.

Zelena trgovina- eko trgovina

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE PRODAJALNE

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne ZELENA TRGOVINA d.o.o.. - Zelena trgovina  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

  1. ponudnik je ZELENA TRGOVINA d.o.o., Šentilj pod Turjakom 38, 2382 Mislinja

  2. uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini

  3. spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Zelena trgovina (www.zelenatrgovina.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

  7. način plačila in dostave

  8. časovno veljavnost ponudbe

  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Postopek nakupa

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Po ogledu izdelkov na spletni strani, želen izdelek z označbo o barvi in/ali velikosti in količini želenih izdelkov odda v košarico. V nadaljnih korakih mora označiti še kraj dostave in način plačila. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni ponudnik o tem obvesti kupca.

Akcijska cena izdelka

Določeni izdelki, ki so dlje časa v redni prodaji, se v določenem obdobju potrošnikom ponudijo po akcijskih znižanih cenah. Akcijske cene veljajo v navedenem obdobju. 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR ali s kartico.

 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

 

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave do 49,99 EUR so 3,90 EUR. Ob nakupu nad 50EUR je dostava BREZPLAČNA.

 

Poštnina

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku.

Poštnino za dostavo naročenega blaga v vrednosti do 49,99 EUR plača kupec. Ob nakupu nad 50EUR je dostava BREZPLAČNA.

 

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

 

Veljavnost ponudbe

Ponudba velja do objave novega cenika. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju ZELENA TRGOVINA d.o.o., Šentilj pod Turjakom 38, 2382 Mislinja. Za ogled oziroma ponovni prejem pogodbe, nam pošljite sporočilo s podatki o nakupu na naslov: info@zelenatrgovina.si ali nas pokličite na telefon 040 591 170. 

 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila

  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden

  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni siva_b udeležbe v njih.

  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

 

Piškotki

Med brskanjem po spletni trgovini Zelena trgovina se skupaj z vsebino datotek na računalnike uporabnikov in registriranih uporabnikov prenašajo tudi kratke tekstovne datoteke - piškotki (cookies). Piškotki vsebujejo podatke, ki so potrebni za pravilno delovanje nekaterih aplikacij v spletni trgovini, hkrati pa uporabnikom omogočajo nekatere prednosti pri uporabi storitev.

Uporabnik ali registriran uporabnik lahko z nastavitvami svojega spletnega brskalnika določi, ali bo dopustil uporabo piškotov na posameznem spletnem mestu ali ne. Uporaba storitev spletne trgovine, za katere se zahteva registracija, brez omogočenih piškotov ni mogoča.

Na spletni strani Zelena trgovina uporabljamo različne piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijazno nakupovanje v naši spletni trgovini.

Vrste piškotkov:

1. Piškotki, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletnega mesta in brez katerih določeni procesi ne bi delovali pravilno (npr. nakupni proces).

2. Piškotki, ki omogočajo boljšo funkcionalnost, boljše delovanje spletnega mesta in boljšo uporabniško izkušnjo. Zapomnijo si določene vaše nastavitve (npr. uporabniško ime, listo želja ipd.).

3. Piškotki za analiziranje prometa (Google Analytics), ki omogočajo analizo spletnega mesta (katere strani strani spletnega mesta so najbolj obiskane, ključne besede, ki vodijo na stran, identifikacija brskalnikov ipd.). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi lahko identificirale uporabnika.

4. Piškotki vezani na vtičnike družabnih omrežij (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest).

5. Piškotki vezani na namen oglaševanja in trženja.

Kako upravljati piškotke?

Vsak uporabnik se lahko odloči ali bo dopustil uporabo piškotkov na posameznem spletnem mestu ali ne. Kar pomeni, da je potrebno tudi na naši spletni strani potrditi, da želite naše piškotke.

Prav tako lahko svoj brskalnik nastavite tako, da piškotke shranjuje ali ne. Več podatkov o piškotih in njihovi uporabi je na voljo v dokumentaciji ter navodilih za uporabo vašega brskalnika.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. IME VAŠEGA PODJETJA, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

 
Pomoč pri nakupu
info@zelenatrgovina.si
 
Obročno plačevanje
z Diners / NLB kartico
 
Garancija
na zadovoljstvo

8