BTC, Ljubljana, hala A- klet, tel.: 01 810 90 32 email: info@zelenatrgovina.si
PON - SOB od 10h do 18h Recimo NE ponovnim omejitvam dela >>
Košarica (0 izdelkov)

V nakupovalni košari ni artiklov.

9 RAZLOGOV, ZAKAJ NA SLABEM LEŽIŠČU NE SMETE VEČ VZTRAJATI

Preberite, katere prednosti vam prinese udobno in zdravo spanje:

 1.       IZBOLJŠA  ZBRANOST

Ponoči se mora naše telo napolniti z energijo. Vsaka neprespana noč se maščuje z nezbranostjo, utrujenostjo in nezmožnostjo kvalitetnega dela. Čez dan poskušajte biti čim bolj aktivni. Spali boste bolje in zvišali svoj nivo energije

2.       IZBOLJŠA RAZPOLOŽENJE

Prijetna in učinkovita alternativa kavi. 15 min nekajkrat tedensko znižuje stres, izboljšuje spomin, funkcionalnost in razpoloženje

3. ZMANJŠUJE STRES

Če se vaše telo ne spočije, se poveča tveganje za povišanje krvnega tlaka in proizvodnjo stresnih hormonov. Bolj ste pod stresom, težje boste zaspali. Naučite se tehnik sproščanja, obstajajo tudi tehnike za zmanjševanje stresa za spanje.

4. ZMANJŠUJE APETIT

Znanstveniki so ugotovili, da so ljudje, ki spijo manj kot 7 ur na dan, bolj verjetno pretežki ali debeli. To izhaja iz misli, da pomanjkanje spanja vpliva na ravnovesje hormonov v telesu, ki vplivajo na apetit. Hormon, ki uravnava apetit, je moten prav zaradi pomanjkanja spanja.

5. POČIVANJE TELESA -  OBNAVLJANJE MOŽGANOV

Medtem, ko telo počiva, so možgani zasedeni z obdelavo podatkov, ki so se nabrali čez dan. Vaše sanje in globok spanec sta zaradi boljšega spomina in povezav vseh občutkov, zelo pomembna za vaše možgane

6. ZMANJŠUJE VNETJA

Povečanje stresnih hormonov, povečuje stopnjo vnetja v telesu in večje tveganje za nastanek rakavih in sladkornih bolezni

7. REVITALIZIRA ORGANE

Med spanjem naše telo popravlja škodo nastalo zaradi stresa, ultravijoličnih žarkov in drugih škodljivih vplivov, ki smo jim izpostavljeni. Naše celice takrat proizvajajo več beljakovin, ki so temelj za revitalizacijo telesa.

8. ZMANJŠUJE DEPRESIJO

Spanje vpliva na veliko procesov v telesu, vključno z delovanjem serotonina. Ljudje s pomanjkanjem serotonina dokazano bolj trpijo zaradi depresije.

9. OHRANJA ZDRAV SRČNI UTRIP

Srčne in možganske kapi so najpogostejše prav v zgodnjih jutranjih urah. Pomanjkanje  spanja je povezano s poslabšanjem krvnega tlaka in holesterola. Za zdravo srce mora biti spanec dolg 7 do 9ur

9 NAJPOGOSTEJŠIH TEŽAV SLOVENCEV IN REŠITVE:

 Mojca, 42 let, računovodkinja

"Rada spim na boku, vendar mi ležišče to onemogoča, zbujam se nespočita."

Verjetno imate neprimerno trdoto ležišča, zaradi česar prihaja pri spanju na boku do ukrivljenosti hrbtenice. Pri spanju na boku mora ležišče različno podpirati dele telesa, zato da hrbtenica ostane v vodoravni legi.

Boštjan, 31 le, računalničar
"Imam težave z astmo, zato že ob prisotnosti manjše količine prahu opazim spremembo."

Naša ležišča so iz naravnega eko lateksa. Ob pravilni  namestitvi ležišča na letveno podlogo omogočimo dovolj zračnosti, saj pršice za svoj razvoj potrebujejo ogromno vlage in drobljiv material. Lateks je sam po sebi mnogo manj gostoljuben za pršice. Mnogo pa je odvisno tudi od prevleke ležišča, ki naj bo iz naravnega materiala, ki občutno manj privablja prah in na kateri se mnogo manj potimo. 

Marko, 33 let, keramičar

"Imam težave s hrbtenico in 2-3 krat letno obiščem ortopeda. Bolečine, ki se mi pojavljajo v predelu križa so večinoma prisotne pri jutranjem vstajanju."

Težave, ki jih opisujete lahko povečuje nepravilna izbira ležišča. Zaradi prekomernega in nepravilnega dvigovanja bremen, so križna vretenca pod močnimi obremenitvami. Večji del našega življenja preživimo v postelji, zato je izbira le te, še kako pomembna. Svetovali bi vam ležišče prilagojeno vašemu načinu spanja, telesni teži in konstituciji.

Petra, 21 let, študentka

''Ne morem spati na boku, če si ne podložim kolen z vzglavnikom.''

Vzglavnik imate med koleni zato, da razbremenite pritisk na kolku, ker je vaše ležišče pretrdo. Priporočamo vam 7 consko ležišče, ki je v tem delu mehkejše zaradi česar se boki podajo v ležišče in ni pritiska na kolk, hrbtenica pa ostane v pravilni legi.

Angelca, 64 let, upokojenka

''Ponoči se zbujam prepotena in ležišče ostaja vlažno, vendar me že v naslednjem trenutku zebe.''

Ležišče mora biti zračno in prevleke iz naravnih materialov (tudi polnitev), zato da pot, ki ga izloči telo med spanjem lažje izhlapi istočasno pa se ležišče ne segreva do te mere, da bi lahko ustvarilo ponovno potenje.

Lidija, 28 let, samostojna podjetnica

"Med nama s partnerjem, spi v postelji tudi otrok. Ker spim pretežno na desnem boku čutim bolečine v ramenih in prsnem košu."

Ker spite vedno na boku, priporočam 7 consko ležišče s piramidicami, saj je površinsko mehkejše in ne čutite pritiskov. Za otroka, ki spi z vama bo to ležišče tudi na sredini ležišča zelo udobno. Zaradi zaščite ležišča priporočamo še pododejo.

Božidar, 49 let, kmet

"Z ženo imava enojno ležišče. Meni odgovarja, njej pa povzroča bolečine in nespečnost."

Moški običajno dosti lažje prenašajo trša ležišča. Pri ženskah je običajno težava prav zaradi telesne konstitucije v predelu bokov. Ženi verjetno ne odgovarja, ker je ležišče zanjo pretrdo. Priporočamo dva ležišča za vsakega posebej. Pri izbiri ležišča bodite pozorni na trdoto, katero prilagodite svoji teži in konstituciji telesa.

Darinka, 45 let, prodajalka

"Sem mati mladostnika, ki še raste in ima nemiren spanec. Kakšno ležišče priporočate?"

Zaradi spanja v različnih položajih bi vam priporočali izbiro našega 3 conskega ležišča, ki vam ga lahko izdelamo v poljubni širini in dolžini. Pri izbiri dolžine ležišča, pa moramo upoštevati priporočeno 15 cm razliko med telesno višino in ležiščem.

Tone, 51 let, poklicni voznik

"Imam težave z vratnim delom hrbtenice. Kaj  mi svetujete?"

Priporočamo vam vzglavnik ERGO za razbremenitev vratnega dela  hrbtenice in 7 consko ležišče, ki vam zaradi različnih con omogoča popolno razbremenitev ostalega dela hrbtenice.

 

 
Pomoč pri nakupu
info@zelenatrgovina.si
 
Obročno plačevanje
z Diners / NLB kartico
 
Garancija
na zadovoljstvo

8